Friday 11 March 2011

Japan and Joshua Bennie.

私の名前ローラですが、私18歳です2005 iのタラデール中間体と福島日本に行ってきました。我々は、ハナワチュウで開催された。
今日は私の日本福島そのうちの私はいくつかの時間を費やし、素晴らしい経験をしたされます。
ホストされ、とてもよくていただきありがとうございますの世話を人々に
花輪には中学校私のホストファミリー小峰は、の心祈りあなたいると私私はまだ皆さんとの接触があればいいのに。
タラデールするには、その献身的なスタッフ各年は、私祈って、彼らは今後も末永く続くことを交換するための準備時間があまりを過ごすの中間
多くの
ローラ


My name is Laura, I am 18 years old. in 2005 I went to fukushima japan with taradale intermediate. We were hosted by Hanawa Junior High School.
Today my heart is with Japan and Fukushima the prefecture of which i spent some time and had an amazing experience.
To the people who hosted and looked after me so well Thank you!
To hanawa Junior High and my host family the Komine's my heart and prayers are with you and I wish i still had contact with you all.
To Taradale intermediate and their committed staff who spend so much time preparing for each years exchange I pray that they may continue for many years to come.
Much Love,
Laura.



Joshua Bennie <3

I am also praying for my friends and the family of Joshua Bennie, may you forever know God's love and may his peace reign over you.
Tragically taken but never forgotten. You stand above all and celebrate your own life. Let your friends remember the memories and your family grieve your loss.
Loved and cherished by many.
Kia Kaha Jess, remember the life Josh brought to you're life and that so many people are here for you =) <3
To Taradale Intermediate and their students and staff who are affected, stay strong, stand together and pull through this as the family Taradale intermediate is! =)

No comments:

Post a Comment